FAQ
Ofte Stilte Spørsmål (FAQ)
Vi bruker Posten og HeltHjem til våre leveranser. Pakken blir levert i postkassen eller på dørmatten din. Merk: Større pakker må hentes på ditt lokale utleveringssted.
Frakt på våre produkter koster NOK 59,-. Handler du over NOK 1000,- får du automatisk gratis frakt!
Du får tilsendt sporingsnummer på epost når pakken din blir sendt. Merk: Det kan ta opp til 5 dager før sporingsnummeret blir oppdatert. Men frykt ikke, varen er på vei. Du kan også spore pakken din hos oss her!
Vi har gjort det enkelt for kundene våre om et uhell skulle skje. Gå inn på "Retur" i bunnen av nettsiden og les/følg instruksjonene.
Normal leveringstid er 2-5 virkedager, ved ekstra stor pågang 10-12 virkedager.
Merk: Behandlingstid etter gjennomført bestilling er 1-3 dager.
Du kan velge mellom å betale med ditt vanlige Visa(både debit & kreditt), Vipps, AmericanExpress, MasterCard eller gjennom din ApplePay eller PayPal konto.
Kjøpssummen vil automatisk bli refundert til den opprinnelige betalingsmetoden du har brukt, innen 10 virkedager.
Rabattkuponger/koder skrives inn i et eget kupongfelt før du betaler på "utsjekk" siden. Den nye rabatterte prisen oppdateres da automatisk.
Vi har gjort det så enkelt som mulig for deg som kunde å returnere en vare eller bytte inn om det skulle oppstå noe feil. Klikk her! (du finner også linken nederst på siden under "Retur").
Alle produkter med skade/feil kan returneres. Det bes å gi en forklaring samt bildebevis før produktet returneres.
Fristen er på 30 dager etter at du har mottatt varen.